1ste leerjaar

1 januari 2016 - Kleine-Spouwen, België

hallo,

Ik ga jullie vertellen hoe het is gekomen dat ik mee mocht gaan op skivakantie.

In het 1ste leerjaar van mijn opleiding STVA aan Campus De Helix kregen we halverwege het schooljaar een brief mee naar huis dat we in het 2de leerjaar kunnen deelnemen aan de Skivakantie of Snowboardvakantie in South Tyrol in Italie van 24-02-2017 tot en met 03-03-2017.

2682453-s

Wow dat zag ik wel zitten,nu nog thuis iedereen zien te overtuigen.

Ik zou graag willen gaan Snowboarden,bedacht ik me.

Thuis heb ik meteen aan mama en papa de brief gegeven,ook zei vonden het heel erg leuk voor mij maar gingen er eerst nog even over nadenken maar uiteindelijk vonden ze het goed.

Heb me dus ingeschreven om te gaan Snowboarden.

Inmiddels zit ik dan in het 2de leerjaar en dan komt de 1ste informatie avond,maar inmiddels was ik van gedachten veranderd ik wist het nu zeker wilde liever gaan voor het skiën,dus bij de aanmeld tafel hebben we het laten veranderen.Er kwam veel informatie en de leerkrachten die mee gingen die speelde een toneelstukje,hoe we ons niet in de bus mochten gedragen,dit was erg leuk.

In December begonnen vooral bij de feestdagen al wat cadeautjes te komen voor de Skivakantie,natuurlijk was ik er heel erg blij mee.ik kreeg oa de speciale ski handschoenen en skikousen.maar er moest nog veel meer gekocht gaan worden maar daar hadden we nog wel wat tijd voor,dus de dagen vlogen voorbij.

In januarie ben ik met mama en papa gaan shoppen,toen heb ik een skijas en een joggingpak mogen kopen had dit van opa Jean als cadeautje gekregen.

IMG_20170208_145514

De dagen begonnen nu heel snel te gaan en had nog steeds niet alles compleet.Oma was inmiddels ook al een paar keer naar de winkel geweest en heeft me toilletspullen,polsportomoneetje en vanalles gekocht en dat vond ik heel erg lief.

Mama was tussendoor aan het kijken op internet voor snowboots en een skibroek.In tussen was ik ook een dagje bij omie en opie gaan logeren en ben ik met omie naar de stad gegaan en ook zei heeft me vanalles gekocht voor de skivakantie,oa een portomonee waar ik heel blij mee ben.na lang zoeken heeft mama dan de snowboots besteld,en opa Jean zei ik betaal ze,dat vond ik heel erg lief.

IMG_20170210_071359

nu kwam de skivakantie nog korterbij en had nog geen skibroek,dus zijn we weer op stap gegaan,maar helaas geen skibroek maar wel een eigen skihelm,skibril,muts,nekkol,onder handschoenen,warmte elementjes voor handen en voeten en stickers om op de skihelm te plakken.ik was er heel blij mee heb met de stickers mijn naam op de helm geplakt,zo kan iedereen me gemakkelijk terug vinden haha.de dagen werden steeds korter en nog geen skibroek dus ben ik met mama,papa en Guillaume naar Snowworld in Landgraaf gegaan daar was een skiwinkel,o wat hadden ze daar veel mooie dingen,maar waar moesten we beginnen met zoeken,hebben toen maar even hulp gevraagd en informatie en de eerste beste broek die ik kreeg om te passen was perfect en mijn beslissing was gemaakt,ook hadden we nog een speciaal thermo truitje gekocht,dus nu had ik alles compleet.

IMG_20170215_172230IMG_20170215_172326

Dus het koffer kon al langzaam ingepakt gaan worden met behulp van de checklijst van school.

2682463-s2682464-s

en nu is het maar atfellen dat ik op Skivakantie kan gaan.

IMG_20170223_094953